Pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

PERFECTUS, Andrej Raspor s.p.
Dolga Poljana 57
5271 Vipava
SI Slovenija
Davčna številka: 54134749
Matična številka: 6104584000
Telefon: 051313221
E-mail:  prodaja.perfectus@gmail.com

Podatki o rezervacijskem sistemu

Rezervacijski sistem PERFECTUS deluje na spletnem naslovu https://www.perfectus.si/booking/. https://www.perfectus.si/booking/ je last podjetja PERFECTUS, Andrej Raspor s.p. (v nadaljevanju PERFECTUS), ki z njim upravlja.
Vse vsebine na tem naslovu so last PERFECTUS.

Rezervacijski sistem PERFECTUS je razdeljen na več sklopov.Sklopi se delijo na:

  • Tečaji;
  • Sejne sobe;
  • Svetovalci.

Uporaba izrazov

V praksi se uporabljajo različni izrazi: kupec, potrošnik, gost. V tem gradivu uporabljajmoenoten naziv – kupec, ki smiselno nadomešča prej navedene pojme.

Varovanje osebnih podatkov

V Rezervacijskem sistemu PERFECTUS skrbimo za varovanje osebnih podatkov naših kupcev.

Vrste in starost uporabnikov

Rezervacijski sistem PERFECTUS lahko uporabljajo polnoletne osebe. V kolikor niste polnoletna oseba, nimate pravice prenesti aplikacije, se registrirati in ustvariti računa brez dovoljenja zakonitega zastopnika. V tem primeru je zakoniti zastopnik odgovoren za vsa dejanja mladoletne osebe. Če ste mladoletna oseba in nimate dovoljenja zakonitega zastopnika za uporabo Rezervacijskega sistema.

Z uporabo Rezervacijskega sistema PERFECTUS jamčite, da ste polnoletna oseba ali mladoletna oseba z dovoljenjem zakonitega zastopnika. V kolikor ta informacija ni resnična, PERFECTUS d.o.o. ni odgovoren za Vaša dejanja.

Lastnik Rezervacijskega sistema PERFECTUS Vas lahko kadar koli kontaktira in zahteva, da svojo starost dokažete s fotokopijo osebne izkaznice ali enakovrednim dokumentom. V kolikor zavrnete dokazovanje identitete, si PERFECTUS d.o.o. pridržuje pravico do zaprtja Vašega uporabniškega profila in nadaljnja uporaba naših storitev ne bo mogoča.

Dostopnost informacij

Rezervacijski sistem PERFECTUS se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti storitev,
  4. dostopnost storitev,
  5. pogoje iz dobave,
  6. vse cene storitev,
  7. način plačila,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od rezervacije,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z gosti.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Preden dostopate do spletnih strani, objavljenih na naslovu www.perfectus.si/booking ali sprovedete rezervacijo, si prosim preberite te zavezujoče splošne pogoje in obvestila. Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste s splošnimi pogoji poslovanja seznanjeni in jih v celoti sprejemate. V kolikor se z njimi ne strinjate, prosimo, da strani ne uporabljate. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni vtrenutku nakupa (oddaje rezervacije oz. spletnega naročila). Ker nenehni razvoj spleta zahteva občasno spreminjanje našega pravnega obvestila, si pridržujemo pravico do teh sprememb.

Center izobraževanja PERFECTUS deluje v okviru Domačije pri Pušnarjevih.

COVID-19 pravila

V času koriščenja storitev je potrebno upoštevati predpisane zaščitne ukrepe za zajezitev širjenja okužb. Nekaj splošnih napotkov, po katerih se je potrebno ravnati

  1. Obvezno razkuževanje rok pred vstopom.
  2. Za aktualne podatke in informacije v zvezi z epidemijo COVID-19 inpredpisanih ukrepih obiščite spletno stran vladnega portala GOV.SI(https://www.gov.si/teme/koronavirus-sars-cov-2/).

Pomembni naslovi ter številke

  • ZDRAVSTVENI DOM AJDOVŠČINA:Tovarniška cesta 3, 5270 Ajdovščina, tel. 05 369 30 00
  • NUJNA MEDICINSKA POMOČ:(Zdravstveni dom Ajdovščina) 05 369 31 21
  • KLIC V SILI: 112
  • LEKARNA AJDOVŠČINA: Tovarniška cesta 3e, 5270 Ajdovščina, tel. 05 36438 30
  • TIC AJDOVŠČINA:Prešernova ul. 9, 5270 Ajdovščina, tel. 05 365 9140
  • TIC VIPAVA: Glavni trg 8, 5271 Vipava, tel. 05 368 70 41
  • POLICIJA: 113
  • GASILCI: 112

NAVODILA ZA RAVNANJE GOSTOV PRED IN MED POŽAROM

Gosti centramorajo biti pozorni da:

  • si ob vstopu v hišo ogledajo načrt evakuacije, ki se nahaja na steni ob vhodu;
  • upoštevajo splošne ukrepe varstva pred požarom, zlasti v zvezi z uporabo električnih aparatov in ravnanjem z električno napeljavo;
  • ne smejo priključevati grelne ali kuhalne naprave;
  • opozarjajo lastnika na morebitno nevarnost izbruha požara, tudi če je nevarnost že odstranjena;
  • v objekt ne smejo prinašati nevarnih, predvsem pa vnetljivih in eksplozivnih snovi;
  • nekontrolirano ne prižigajo sveč in upoštevajo prepoved kajenja.

Postopki in naloge med požarom

  • Če začne goreti, gasite z razpoložljivimi ročnimi gasilnimi aparati, v skladu z navodili in namenom teh sredstev. Požar gasite, če to lahko storite brez nevarnosti zase ali za druge.
  • Če se požara ne da varno pogasiti, je treba takoj obvestiti lastnika ali Center za javljanje in obveščanje na telefon 112 ter obenem sporočiti, katera sredstva za gašenje so bila uporabljena.
  • V najkrajšem času je treba zapustiti hišo.

Postopki in naloge po končanem požaru

  • Ravnajte se po navodilih lastnika in intervencijske službe.

REZERVACIJE NAŠIH STORITEV ALI KAPACITET

Rezervacije lahko opravite preko spletne strani www.perfectus.si/booking ali preko e- pošte, s katero nam posredujete Vaše povpraševanje na prodaja.perfectus@gmail.com, mi pa Vam posredujemo ponudbo. Samo povpraševanje oziroma naša ponudba ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost prijave Vaša potrditev rezervacije oziroma naše ponudbe. V primeru, da potrditve ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli naročena.

Na spletni strani pa lahko opravite tudi neposredno rezervacijo in plačilo s Paypalom. V tem primeru bo rezervacija potrjena in plačana takoj, ko boste dokončno potrdili postopek plačila. S tem Vam seveda jamčimo, da boste dobili natančno tako namestitev, kot ste si jo izbrali.

V kolikor bodo z Vami bivali tudi otroci, navedite tudi predvideno število otrok in njihovo starost. Glede na vstavljeno število otrok ter ostale podatke rezervacije, se Vam bo izpisala cena aranžmaja. V kolikor otroci spijo na dodatnih ležiščih ne plačajo polne cene. Plačati pa morajo polno turistično takso.

Naj Vas obvestimo, da se v primeru rezervacij in plačila po spletu šteje, da ste prebrali te pogoje in da se z njimi strinjate.

Postopek rezervacije storitev oz. kapacitet preko spleta

Za rezervacijo preko spleta se kupcu ni potrebno predhodno registrirati, saj mu sistem ob rezervaciji avtomatsko dodeli uporabniško ime in geslo.

1. Izbira storitve oz. namestitve
Kupec iz osnovnega menija pod zavihkom »Rezerviraj« izbere ustrezno vrsto storitve.


2. Rezervacija storitve
Pod opisom, ki ga želi rezervirati, klikne okno »Rezerviraj« ter sledi postopku ...

Izobraževanje

  • Korak 1 - preveri vsebino izobraževanja
  • Korak 2 - vrednost izobraževanja in dodatne želje
  • Korak 3 - Osebni podatki in potrditev prijave

Izobraževanje

  • Korak 1 – najem: izbere željen datum, trajanje, število
  • Korak 2 - razporeditve in oprema
  • Korak 3 - Hrana in pijača
  • Korak 4 - vrednost rezervacije in dodatne želje
  • Korak 5 - Osebni podatki in potrditev rezervacije

Izobraževanje

  • Korak 1 - najem
  • Korak 2 - vrednost rezervacije in dodatne želje
  • Korak 3 - Osebni podatki in potrditev rezervacije


3. Potrdilo o rezervaciji in dodelitev uporabniškega imena in gesla
Po uspešno opravljeni rezervaciji gost prejme sporočilo o opravljeni rezervaciji na svoj elektronski naslov. Prejeto sporočilo vsebuje tudi uporabniško ime in geslo, ki ju sistem gostu avtomatsko dodeli ob prvi rezervaciji.

Oddana rezervacija se hrani v elektronski obliki na strežniku Informacijskega sistema.

V kolikor je bilo ob rezervaciji izvedeno plačilo preko spleta, gost prejme na svoj elektronski naslov potrdilo z računom v PDF formatu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Gost je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vse cene so v EUR, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku potrdila naročila.

CENIK STORITEV

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletnem Rezervacijskem sistemu lahko ažurirajo in spreminjajo. Zato pred rezervacijo preverite aktualne cene.

Cene v Rezervacijskem sistemu PERFECTUS so enaka tako za nove goste kot tudi za goste, ki so na spletni strani www.perfectus.si/booking rezervacijo že opravili.

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

V kolikor med ponudbami ne najdete ustrezne nam pišite, z veseljembomo prisluhnili Vašim željamin pripravili ponudbo po Vaši meri.

NAČINI PLAČILA

Rezervacijski sistem PERFECTUS omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino na lokaciji, Dolga Poljana 57, 5271 Vipava
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja.

Varnost plačila preko spleta

Rezervacijski sistem PERFECTUS uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s Paypal skrbi Paypal (https://www.paypal.com/).

Odpoved rezervacije

Odpoved s strani gosta

V primeru, ko kupec odpove svojo rezervacijo, ima PERFECTUS d.o.o. pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od obdobja, v katerem je kupec predložil odpoved, ter paketa, ki ga je izbral. Kupec ima pravico do povrnitve vplačane rezervacije s pisno odpovedjo storitve:

  • Do 30 dni pred prihodom: 100 % rezervacije
  • 29-5 dni pred prihodom: 80% rezervacije
  • Do 4 dni pred prihodom: 40 % rezervacije
  • Na planiran dan prihoda se rezervacije ne vrača!

V primeru spremembe rezervacije na lastno željo v času koriščenja storitve, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani PERFECTUS d.o.o. zaradi nepravilno opravljene storitve, kupec nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Odpoved mora sporočiti preko telefona (+386 51 313 221) ali poslati po elektronski pošti na naslov prodaja.perfectus@gmail, ali pa v pisni obliki na poštni naslov PERFECTUS d.o.o., Dolga Poljana 57, 5271 Vipava, Slovenija.

Odpovedi s strani PERFECTUS

PERFECTUS d.o.o. si pridržuje pravico do odpovedi izvedbe storitve ali najema sejne sobe v primeruvišje sile.

KOMUNIKACIJA

Rezervacijski sistem PERFECTUS bo z gostom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu gost izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo gosta, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Rezervacijski sistem PERFECTUS izrecno spoštoval.

PRAVNO OBVESTILO 

Rezervacijski sistem PERFECTUS in vsi podatki na spletni strani, slike storitev, grafični in video elementi na spletni strani, razen tam, kjer je posebej navedeno drugače, so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Rezervacijski sistem PERFECTUS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni. Kljub temu pa se lahko cene storitev spremenijo, da Rezervacijski sistem PERFECTUS včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Rezervacijski sistem PERFECTUS gosta obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za sklepanjerezervacij preko spleta. Prav tako ne nosimo nikakršnih odgovornosti za nedostopnost vsebin ali nedosegljivost spletnih strani, če iz kakršnega koli razloga spletna stran ni na voljo v vsakem trenutku, ter ne jamčimo za točnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh v vseh državah ali za kakršno koli posredno ali posledično škodo ali kakršno koli škodo, vključno z izgubami dobičkov ali podatkov.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddane rezervacije, ki je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica rezervacijeVas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in Vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Gost mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

PRITOŽBE IN SPORI

Rezervacijski sistem PERFECTUS spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Rezervacijski sistem PERFECTUS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, gost lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja.perfectus@gmail. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Rezervacijski sistem PERFECTUS bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil gostu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Rezervacijski sistem PERFECTUS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Rezervacijski sistem PERFECTUS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Novi Gorici.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. PERFECTUS d.o.o., ki kot ponudnik rezervacij storitev omogoča spletno rezervacijo na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vsaka sprememba pogojev poslovanja bo objavljena na tem spletnem mestu.




Posodobljeno: 1.8.2022 
Dolga Poljana, 1.8.2022, dr. Andrej Raspor, direktor